Thursday 13 December 2012

1001 :)

Terima kasih ya'allah, .. yang terjadi semua ni ada hikmahnya, kita ketemu dengan seseorang dan kemudiaan putus.., itulah namanya dugaan , walaupun kita tahu kita sayang sangat-sangat dekat dia ,ye memang permulaan cinta , bahagia. tapi seterusnya kita tak tahu apa akan terjadi.. bila bercouple,semuanya nak indah ..kan , anda silap sebenarya, perjalanan hidup kita ni masih panjang.. tak sepenuhnya cinta itu dimiliki, kalau allah ,mengubah takdir.. kerana allah maha adilkan, kita hanya mampu berdoa.
nak dapat yang terbaik dalam hidup kita. seperti ini ----->✿◠‿◠)saya pernah SETIA,
tapi DIDUAKAN..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah PERCAYA,
tapi DIKHIANATI..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah MENCINTAI,
tapi DISAKITI..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah MEMILIKI,
tapi akhirnya KEHILANGAN..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah JUJUR,
tapi DITIPU..(╯︵╰,)

(✿◠‿◠)saya pernah BERHARAP,
tapi harapan tu cuma SIA-SIA..(╯︵╰,)

- Lebih baik menunggu orang yang tepat daripada
menghabiskan waktu dengan orang yang salah -,-

No comments:

Post a Comment